page_banner

Status è prospettive per l'industria cartaria

Status è prospettive per l'industria cartaria

L'industria di a carta hè unu di i più grandi settori industriali di u mondu, situati principarmenti in l'America di u Nordu, l'Europa di u Nordu è l'Asia orientale duminatu da una quantità di paesi, mentri l'America Latina è l'Australia ghjucanu ancu un rolu più impurtante in stu settore industriale. Ma in u futuru prevedibile, per via di a regione europea è u mercatu di l'America di u Nordu hà tendenza à esse statu saturatu, u so potenziale di sviluppu futuru serà limitatu, situatu in a regione Asia-Pacificu di l'India è a Cina, i dui mercati principali di u paese diventeranu u l'industria cartaria glubale in i prossimi anni u mutore più putente di crescita. In u mondu, classificatu per pruduzzione, i primi dieci pruduttori di carta è prudutti di carta includenu Cina, Stati Uniti, Giappone, Germania, India, Indonesia, Corea di u Sud, Brasile, Russia è Italia.

Ci sò trè prublemi principali è sfide
1. L'industria di carta hè u quintu più grande cunsumadore d'energia in u mondu è u terzu più grande emettitore di gasi di serra, cù l'industria di carta chì cunta circa 5 per centu di l'emissioni di carbonu glubale, è l'impatti ambientali sò unu di i prublemi più critichi è sfide à affruntà. industria di carta.

2. U costu hè un altru prublema chjave è sfida per l'industria di carta, chì hè assai intensiva in capitale è esige grandi investimenti in l'equipaggiu, l'infrastruttura è a materia prima.

A gestione di a catena di fornitura 4.Supply hè un altru prublema chjave è sfida per l'industria di a carta, chì si basa in una catena di supply chain cumplessa chì include fornitori di materie prime, pulp and paper mills, processori, distributori è venditori.

Avemu da pensà à cumu superà i trè prublemi maiò è sfide per sviluppà a industria di carta.

b
c

Sette

Mobile/whatsapp/wechat: + 8615370288528

E-mail:seven.xue@lansenchem.com.cn


Tempu di Postu: Dec-25-2024